İptal Edilen Yeşil Fener SNES Oyunu Açıklandı!

Green-Lantern-Game-Tarih

Ocean Software bir zamanlar SNES’te bir Green Lantern oyunu yayınlamaya çok yakındı, ancak birkaç oyun ve çizgi roman faktörü bu gelecek olan oyunun nihai ölümüne yol açtı.

Liam Robertson ve Frank Gasking, DC kahramanı Green Lantern’e dayanan iptal edilmiş bir SNES oyununu gün ışığına çıkardı. Oyun alanı söz konusu olduğunda, Marvel kahramanları, seçkin rakiplerinden çok daha fazla başarı elde etmiştir. Green Lantern için açıkçası çok fazla deneme yapılmadı ve karakter, DC oyunlarının her zaman diğer süper kahraman uyarlamalarına göre daha az hissetmesine neden olan aşırı güçlü yeteneklerle ilgili sorunların çoğunu paylaşıyor. Green Lantern ayrıca Justice League ve DC tabanlı Lego spin-off’larına dayanan birkaç oyunda da yer aldı, ancak parçası olduğu tek gerçek kaliteli yapım NetherRealm’in DC dövüş oyunu serisi Injustice.

Liam Robertson’un Oyun Geçmişi Sırları’nın yeni bölümünde detaylandırıldığı üzere, Ocean Software, hem Hal Jordan hem de Kyle Rayner’ın karakter sürümlerine dayanan bir oyunun en az üç farklı sürümünde çalışma yaptı. En göze çarpan sürüm, Super Nintendo’da yayınlanacak ve belirsiz bir çizgi roman hikayesinden Xaos’un az bilinen dünyasına odaklanacaktı. Video, oyunun her bir sürümü hakkında ayrıntılara giriyor ve Kyle Rayner’ın kökenine odaklanan 1995 sürümünden ilk oyun çekimlerini paylaşıyor.

Oyunun neden gün ışığını hiç görmediğine gelince, bunun nedeni hem DC’deki Green Lantern ile ilgili yaratıcı kargaşadan hem de Sony’nin PlayStation’ın yaklaşan sürümünden kaynaklanıyordu. Başlangıçta bir Hal Jordan macerası olarak tasarlanan SNES oyunu, Hal’in kitaplarda kötü niyetli Paralaks olmasıyla sonuçlanıyordu. Bu, ekibin oyunu Kyle Rayner’ı içerecek şekilde yeniden düzenlemesine neden oldu ve başka bir DC çizgi romanı, oyunu hedeflediği yerden daha uzağa kaydırdı. Oyun neredeyse tamamlanmıştı, ancak daha fazla değişiklik yapmak için zaman yoktu ve oyun 3D’ye geçişte iptal edildi.

Liam Robertson’un Oyun Tarihi Sırları dizisi, oyun tarihinin belirsiz köşelerini deneyimlemenin her zaman iyi bir yoludur ve unutulmuş bir Green Lantern projesine yapılan bu derin dalış da farklı değil. İleri de nasıl bir yapım bizi bekliyor tam anlamıyla bilmiyor olsakta tekrardan gelecek olan düzenleme ile kahramana yeni bir bakış açısı kazanmış olacağız.