Loop Hero İncelemesi

Loop Hero, bina yapımını, envanter yönetimini ve seviye oluşturmayı bir otomatik RPG’nin ana mekaniğine dönüştürerek onu yenilikçi bir mücevher haline getiriyor.

“indie”, “piksel,” “haydut gibi”, “RPG” Bununla birlikte, oyunun popülaritesi hak edilmiş ve bu, bağımsız oyunların neden bu kadar önemli olduğunun mükemmel bir örneğidir  – bazen en temel bileşenleri bile kullanarak gerçekten benzersiz ve özel bir şey geliştirmeyi başarırlar. Loop Hero, tanıdık mekanik ve kinayeleri bir araya getirerek tamamen ferahlatıcı hissettiriyor ve biraz da olsa zaman geçirmeye değer.

Oyun adına sadık kalarak, küçük bir kahraman, oyuncunun canavarları ortaya çıkaran, bonus veren veya daha karmaşık etkilere sahip olan taşlarla doldurduğu bir döngü etrafında dolaşır. Kahraman, yendiği her düşman için, eşyalar ve yeni karolar şeklinde ganimet toplayarak, kahramanın envanterine ve oyuncunun karo kartlarına dökülür. Oyun döngüsü basit: Kahramanın donanımlı eşyalarını hayatta tutmak için yönetin, mücadeleyi artırmak için tutulan kartları kullanın, zorlu düşmanları yendikten sonra ödüllerini toplayın ve kahramanı dairesel yolun başlangıcına güvenli bir şekilde geri döndürün. Ardından, evinize gidin ve yükseltmeler satın alın veya döngüyü tekrar gözden geçirme riskini alın.

Daha da zor olanı, iyi eşyalar kazanmak ve malzemeleri yükseltmek için yeterince sert bir döngü oluşturmanın mükemmel dengesinde ustalaşmak ve yine de otomatik yürüyen kahramanın ölmeden son bir döngüden geçebileceği kadar affedici olmasını sağlamaktır. Öğretici yaklaşık bir dakika içinde bitiyor, ancak oyun oradan gittikçe daha karmaşık hale geliyor. Oyun, özünde, iyi bir yapı oluşturmak için öğe efektlerini akıllıca birleştirmenin zevkini ve zorluğunu artırıyor. Loop Hero , hem kahramanın döndüğü yolda hem de kahramanın kendi ekipmanında sayıların artmasını izlemek ve değiştiricileri istiflemekle ilgilidir. Genellikle bir RPG’ye giren diğer her şey kendine karşı satranç oynamaya benzer bir duyguya sahiptir.

Oyun aynı zamanda sürekli olarak zorluğu arttırmasa ve oyuncuları neyi nereye yerleştirecekleri ve hangi eşyaları donatacakları konusunda sürekli ve dikkatlice düşünmeye teşvik etmeseydi o kadar iyi çalışmazdı. Bu bazılarına sıkıcı gelebilir, ancak öğeler ve yükseltmeler o kadar hızlı geliyor ve o kadar çok farklı etkiye sahip ki, envanteri ve manzarayı yönetmek, diğer benzer oyunlarda aktif dövüşten daha fazla olmasa da ilgi çekici. Her şeyin ne kadar basit olduğuna dair belli bir saflık var, ancak oyun tempolu, böylece envanter yönetimi ve otomatik kaydırmanın sadece temel mekaniği bile hızlı, zorlu ve ödüllendirici.

“Keşif” modundaki ana oyun, NPC’lerle ara sıra yapılan konuşmalar veya yükseltmeleri satın almak ve ana hikayeye devam etmek için evden kampa gezilerle bölünmüştür. Sohbetler gönülsüz ama eğlencelidir, öykünün kendisi ise gizemli ve gerçekten ilgi çekicidir; hafızaya, unutulmaya dokunan ve hayal edilen bir dünyayı hiçlikten yeniden inşa eden karanlık tonlarla olmasına rağmen hiçbiri bunaltıcı değildir. Hepsi farklı bir planlama türü gerektiren Warrior, Rogue ve Necromancer arasından seçim yapabileceğiniz üç kahraman sınıfı vardır.

Dezavantajları arasında rastgele ganimetlerin hayal kırıklığı, bir sonraki kamp yükseltmesi için yeterli malzeme almak için ara sıra yapılan bir öğütme ve dördüncü ve son bölümün etrafta dolaştığı zaman keşfedilecek birkaç sır ve kombo olduğu gerçeği yer alıyor. Yine de, oyun gerçek bir mücevher. Oyun şuan steam üzerinde 30 TL bir fiyata sahip

 

Daha fazla içerik için tıkla!

Bizleri instagram üzerinden takip edebilirsiniz